Dr. KiTaSuMbA: the ressurection!

Χέχε, σαν τίτλος από ταινία τρόμου Γ’ διαλογής ακούγεται…

Εδώ και ένα μήνα είμαι πλέον μόνιμος κάτοικος Ελλάδας. Όσοι (ελάχιστοι πλέον υποθέτω) με θυμούνται απ’ τα παλιά θα ξέρουν πως σπούδαζα ιατρική στην Νάπολη της Ιταλίας και μούρλαινα τον κοσμάκη και με κάτι παλαβά τεχνοκρατιλίκια για IT λόγω παράλληλης ενασχόλησής μου με GNU/Linux και τα συναφή.

Θα μπορούσα τώρα να εξηγήσω την διετή εξαφάνισή μου και να εξιστορίσω όσα περισσότερο ή λιγότερο απίστευτα μεσολάβησαν σ’ αυτό το διάστημα. Δεν θα το κάνω, πρώτον, γιατί δεν είμαι σε φάση για δακρύβρεχτες καταθλιπτικούρες και ετεροχρονισμένες γκρίνιες και δεύτερον γιατί το ξέχεσμα από τον καλτσόβρακο ούτως ή άλλως δεν το γλιτώνω. Let’s stick to the basics: είμαι πλέον γιατρός με την βούλα και μόνιμος κάτοικος Ελλάδας.

Εδώ και ένα μήνα λοιπόν άρχισα να οργανώνω την ζωή μου εδώ. Άδειασα βαλίτσες από ρούχα, βιβλία και CD, άρχισα να τρέχω με τις διάφορες γραφειοκρατείες, έβαλα DSL (οράματα απίστευτα για το ελλάντα πριν μόλις λίγα χρόνια), γράφτηκα στο facebook για να μαλακίζομαι με τους πιο mainstream φίλους μου που μου στέλνουν virtual frappucinos και ό,τι άλλη μαλακία μπορεί κανείς να φανταστεί (χάθηκαν τα mail και το chat να πούμε και 2 κουβέντες;) και άρχισα τις διαδικτυακές τσάρκες.

Έψαξα λοιπόν και το παλιό μου blog και το «παρεάκι» που είχε στηθεί τριγύρω με τα comments: η ψιλικατζού με τον καλτσόβρακο, ο βάτραχος, τα λινουξόπαιδα και τόσοι άλλοι που αν τους έγραφα όλους θα γινόταν σεντόνι το ποστ μόνο από τα ονόματα. Τώρα μπορεί να ακούγομαι εξωγήινος αλλά δεν ήξερα ουσιαστικά τίποτα για τα όσα είχαν συμβεί στην blogοσφαίρα και ελάχιστα για τον γενικότερο ελληνικό δημόσιο βίο. Ξώφαλτσα κάποιος λίγο παλιότερα μου είχε πει «ρε συ, εσύ δεν είχες blog; Αυτή την ψιλικατζού που έβγαλε βιβλίο την ήξερες;» «Εεεεε;;!!! Ναι, αμέ, και γαμώ τα άτομα… Μωρέ μπράβο της!» είχα απαντήσει και το θέμα είχε λήξει εκεί…

Τώρα βλέπω την Κωσταντίνα να έχει αποσυρθεί από την «ενεργό δράση» σιχτιρίζοντας ουσιαστικά τον κόσμο που της τα έπρηξε και έπαψε πια να το κάνει με κέφι (γαμώτο, στο τσάκ δεν την πέτυχα!) και να έχει μπλέξει μόλις προχτές μαζί με τον καλτσόβρακο και άλλους σε μια απίστευτη ιστορία καπελώματος, προσβολής και γενικότερης ελληνικής κουτοπονηριάς και ζήλιας. Κάτι αυτά τα ρεζιλίκια, κάτι τα ξώφαλτσα που πέταξε η μάνα μου περί «μπλόγκερζζ» (με αυτήν ακριβώς την προφορά και την αντίστοιχη πραγματική γνώση επί του θέματος) κατάλαβα πως κάτι έχει πάει πολύ στραβά με το όλο θέμα. Τι έγινε ρε παιδιά; Μας πήρε χαμπάρι ο Χαρδαβέλας και μας κατήγγειλε σαν την νέα ρίζα του κακού; Μας έκανε βούκινο η Πάνια πως είμαστε κρυφή κοινότητα για dating services;

Ομολογώ πως εδώ και 24 ώρες παλέβω με την σκέψη να ξαναρχίσω τα ποστ, κι ακόμα και τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές δεν είμαι σίγουρος. Αν βέβαια εσείς τις διαβάσετε, τότε θα έχω προφανώς διαλέξει να ξαναρχίσω… αλλιώς μιλάω στον εαυτό μου! 😛

Τι τα θες και ανακατεύεσαι λέω από την μία… Μα δεν είναι μαλακία τώρα να μην μπορείς να μιλήσεις γιατί ντρέπεσαι τους e-βλάχους που πλακώσανε τώρα που μάθανε πως γίνεται, απαντάω αμέσως μετά στον εαυτό μου… Αν βγάλω τον σκασμό και κάτσω στ’ αυγά μου (και το facebook) ούτε θα μπλέξω, ούτε με κανέναν κινδυνεύω να παρεξηγηθώ κι αν ποτέ χρειαστεί να το παίξω in, τα url υπάρχουν ακόμα και στο blogger και εδώ. «Been there, done that!» θα μπορώ να αναφωνήσω και με ημερομηνίες στα ποστ που αυταπόδεικτα δηλώνουν πως ήμουν μαζί με το πραγματικό κύμα και όχι με την κιτς πλυμμήρα που ακολούθησε και πως εξαιτίας της τα παράτησα. Αυτό μπορεί να είναι μια χαρά για γκλαμουριάρικο ψεματάκι αλλά στο δικό μου το βιβλίο είναι σκέτη lamerιά, ντροπή και αίσχος! Και αφού οι λόγοι για τους οποίους έπαψα να γράφω δεν συντρέχουν πια, ποιος ο λόγος να μην ξαναρχίσω; Μην με πάρει χαμπάρι ο μανάβης και μου δίνει σάπιες πατάτες επειδή κάνω παρέα με αυτούς τους «μπλογκερζζζ»; Δεν πα να …. κι αυτός μωρέ!!! Θα πάρω από την λαϊκή!!!

So, I’m back from the dead!!!! Πατζουρόφιλοι και πατζουρόπληκτοι τρέμετε! Muaahhahahahahahhha!!
(για να δικαιολογουμε και τον τίτλο/horror δηλαδή…)

5 comments

Σχολιάστε

